Benimde çok oluyordu mide bulantım 7. Haftamda doktor prilam verdi gün içinde atmak yerine gece yatmadan 2 tane içip yatmamı tavsiye etti çok şükür o gün bugündür sabahları çok rahat uyanıyorum. 12. Haftamdayım ve elhamdulillah mide bulantılarım minimuma indi biraz sabır 😔