Bekirbusra Yaptırın neden yaptırmıyorsunuz ücret yüksek ise devlette yaptırın yaptırın ama yani sadece el ayak değil konu bi çogu e çocugumu nolursa olsun dogurucam diyor bizde evladımızın katili olmayacagız bizde doğurucaz ama anne karnında bir problem varsa müdahale edilebilir en azından yaptırdım hiç düşünmedim de tereddüte de düşmedim pişman da değilim