Bekirbusra Neden düşünmüyorsunuz merak ettim açıkçası. Sadece bebeğiniz için değil sizin sağlığınız içinde fazlasıyla önemli. Kalbinden beynine, en küçük uzuvlarından damarlarına her şeyine bakıyorlar. İkili tarama testi falan tamam kesin net sonuç vermiyor ama detaylı çok önemli, ihmal edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Allah korusun bir aksilik bir sağlık sorunu falan varsa buna hazırlıksız yakalanmak daha kötü bir şey bence. Hem maddi hemde manevi olarak hazırlıklı olmalı insan. Arkadaşımın bebeğinin kalbinde sorun çıktı detaylıda, ona göre tedbir aldı hastane ve doktorlar. Şükür sorunsuz halloldu. Aksini düşünmek bile istemedik sonrasında. Tedbir önemli bence. Hem 21 de hem 28 de yaptırdım. Kimisi iki kuruş para vermemek için yaptırmıyor, bebek doğduktan sonra bir sorun olduğunu görsem ben o vicdan azabı ile nasıl yaşarım bilmiyorum. 🌸🙏🏼