Elizinannesipinar Hanımlar doğum parası veya süt parası almak icin nereye başvurulur gerekli şartlar nelerdir bilen yapan arkadaşlar bizi bi aydınlatabilir mi lütfen ? Ve en merak ettiğim doğumdan sonra mı başvurulacak önce mi
Yesim Elizinannesipinar doğum dan sonra başvuru yapıyorsun süt parası ssk dan yatıyor, doğum parası da belediye den yada aile sosyal bakanlığın dan basvuru yapıyorsun ptt den yatıyor
Yesim berilzumrut511 hayır gidip yapacaksınız, süt parasını da benim doktorum basvurmustu esimin hesabına yatmıştı