Artık doğumun yaklaşıyor ve kafamı bu soru kurcalıyor biliyorum bebek nasıl isterse öyle gelecek ama benim korkum normal doğurup vajina genişlemesi yaşamak sırf bu olmasın diye sezaryen ola diyorum normal doğurup genişleme yaşayan varmış diyeceksiniz estetik var falan oda para sonuçta ya o korkutuyor beni tanı önce çocuğumun sağlıkla dogmasi ama sonrasinda eşimle de sorun yaşamak istemiyorum ve ilk doğumun olacak korkuyorum toparlarım diye eski haline donermi yada sezaryen daha iyi düşünüp duruyorum surrkli