Kızlar 39+5 oldum sürekli adet sancısı gibi sancım ve kasılmam var ama düzenli değil nst de sancı çıkmıyor dün doktora gittim plesantam yaşlanmış bebiş çok aşağıda dedi ama bana hala düzenli Bi şekilde sancı gelmiyor önerileriniz varmı doğumu başlatmak için