Ruveyda_baskapan Selaaaam , hamişler ve hamilelik yolunda olanlar 😍 32+4 haftamdayım. Evi silip süpürmeyle ufak ağır olmayan kilimleri azıcık sirkelemekle ne olabilir ki 🙈 bu zamanlarda içimde bir temizlik aşkı var yaaaaaa
alonee Ruveyda_baskapan bende foşur foşur yapmak istiyorum 😂Pazar günü elimde tüm evi sildim. Eşim şok 😅Ama iyi geldi. Canım bu arada senin yatak oldu mu beşiğe naptın ?
4141 Ruveyda_baskapan benimde sürekli temizlik yapasim var şu ara normalde hiç sevmem temizlik işini doğumada iki hafta kaldı annelik iç güdüsü heralde kızım temiz eve gelsin diyorum 😄
Ruveyda_baskapan alonee bayramda gelecek deneyeceğim annemin evindeler kargo kalabalığını evde görmek istemiyorum 😂😂😂 sen aldın mı yatağı
Ruveyda_baskapan 4141 ufak ufak yap bence bebişten önce iyi Bir temizlik şart arkadaşım , ama kendini yorma yada yardım al
Ruveyda_baskapan alonee bence büyük olcak , anne Yanının ürün kağıdına baksana kaç cm. Varya annem hep der ki kafana göre iş yapıyorsun elinde patlıyor , inşallah haklı çıkmaz 😂😂😂😂
Ruveyda_baskapan 4141 benim doğum ağustosta olacak inşallah. Temmuz sonunda benimde bir yardımcı bulmam şart , camlar , kapılar , beyaz eşya arkaları altları , dolap üstleri , baza altı silinmesi lazım. Koltuk ve halı için yıkamacı çağıracağım. Çok iş var çoook
4141 Ruveyda_baskapan Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇 benim ikinci doğumum sezeryan oldu ilki buda öyle olacak mecburen