Selinayyy ElizzMom Aa 400 se iyi orda girip kendi doktoruna götürdün mu canım ilgili ve iyiyse bende oraya giderim büyük ihtimal
ElizzMom Selinayyy haftaya cumarteside kendi doktoruma göstericem. Allah’tan iyi çıktı sonuçlarımız gayet sağlıklı bebişimiz 🙃
Selinayyy ElizzMom Çok şükür canım rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin benimde bayramdan sonra kontrolüm var doktoruma danışıp orda yaptıracağım inşallah ne kadar önceden randevu almak lazim
immos Çağsuda 1000 miş sanırım, ben henüz gitmedim ama araştırıyorum üniversite de muhtemelen 600 falandır
ElizzMom Selinayyy ben 21+3te çekilmiştim ayrıntılı ve 3 hafta öncesinden sıra almıştım. Sıra bulunmuyor kolay kolay 🙄
immos ElizzMom anladım, onu normalde doktorumuz sürekli veriyor sağ olsun. Düzgün CD veren bir yer olsa ayrıntılı ultrason için süper olur da oda zor Düzce de sanırım.
immos Ozge11 henüz konuşmadım 20 haftalık gebeyim ama çağsuda fiyatların değiştiğini öğrendim sanırım 10 bin olmuş emin değilim.
ElizzMom immos kız kalbime indirme 😂 derya hanımın ücreti ile mi 10.000₺ acaba ben en son sorduğumda 5.250₺ dediler. Çağsuda esma hanıma gidiyorum bende
immos ElizzMom evet evet kendi ücreti ile. Çağsunun kendi doktorlarının 7000 diye biliyorum 5.250 den 7 ye çıktı