Bugün hastaneye gittik sarılık değerimizin 16.9 olduğunu öğrendik normalde sınır 17 ve üzeri oluyormuş doktorumuz fototerapi görecek ya da 1 gün evde kalsın bol bol yedirin yarın kan verin bakalım değeri ne olacak dedi kızlar çok moralim bozuldu ne yapıcam
Kayınvalidem başından beri şekerli su dedi durdu ilk gün dinlemedim verdirtmedim 2. Gün oldu verelim dedi ve verdik dünde verdik ve bugün bu olay çıktı şimdi bana ilk gün vermedin bak ondan dedi tüm hemşirelere sordum batıl inançmış şimdi sütümü sağıyorum başka ne yapıcam lütfen yardım edin