Barlas_mom atak13 3 ay 21 gün oldu o hep oluyor ara ara sızı gibi ama o ilk zamanlar gibi değil rahatsız etmiyor
Deren12 Bende de agrı var kestikleri ilk taraf o taraf sanırım batma hissi var 9 gündeyim ne zaman geçecek bekliyorum yatım kalkarken acıyor hala öbür taraf çok rahat sol sıkıntı
atak13 Deren12 benimde sol ağrıyor sağda hiç bir şey yok sanki solu yeni kesmişler gibi. Ayaga kalkınca sanki çekiştiriliyor çok acı var içinde
Barlas_mom atak13 Tabi ki ama ara sıra oluyor oturup kalkarken değilde yattığım yerden kalkarken gün içinde ayakta olmuyordu pek işlerimi yapıyordum. Hareketsiz kalmayın hareketsiz kaldıkça oluyor daha çok