Elbarcan 20 haftalık gebeyim hayırlısıyla kızım olucak😊 eşim kızımızın ismi asira olsun istiyo ama ismin anlamı yok arapça bi isim ben anlamlı bi isim istiyorum sizce ne yapmalıyım kızlar😥😥
Muhasebeci Kızlar ismin anlamının güzel olması önemliymiş asıl olan anlamı güzel olan işimi kuran da geçmese de koyulabiliyormuş öyle duydum bende... yanına ya isim koyun ek olarak ya da başka bir isim bulun derim
Denizliche Ben hep şunu derim ,seslendiginde yazarken ,konuşurken kulağa hoş telafuzda sıkıntı yok ise koyun tabi anlamı da önemli
tomurcukannesi İsmin arapça yada kuranda olmasının bi avantajı yok isterseniz yabancı isim koyun önemli olan anlamının çocuğa tesir ediceğini unutmamak ve ona göre anlamlı bi isim koymak☺️