Merhaba Kızlar ben 31+4 gebeyim bir kaç gün önce evimi taşıdım ve bel ağrım çok kötü artı daha önceden vardı bu kadar değil belimin sağ tarafı ağrıyor eğilemiyorum yemek yapamıyorum evimi de ailemden kaynanam uzak şehire taşıdık yardım isteyecek kimse yok 2 gün sonra kontrolüm var ne olur bir fikri olan benimle aynı sorunu yaşayan varsa fikir verebilir mi ne yapsam iyi gelir ağrıdan ağlıyorum krem sürdüm geçmiyor. 6 aya kadar düşük riski vardı altı aydan sonrada erken doğum riskim var 😔