Kızlar iş yerinde bazen çok ağırlık çökünce masaya başımı koyup kestiriyorum. Hep yapıyordum ama bugün sanki bebeği ezmişim gibi hissettim. Böyle bir şey mümkün mü? Saçmaysa bile linçlemeyin lütfen insan her şeyden endişeleniyor bu dönemde. 17 haftalığım.