YaSeEeeee Kızlar 5+3 hamileyim normal de hergün alerji ilacı ile güne başlardım ama hamileliğimi öğrendiğimden beri içmiyorum ve bugün çok fenayım gribe döndü, varmı aramızda ilaç kullanan veya bilgisi olan ?