merhaba kardeşler. bugün sata göre 27+0 ile patlıcan olduk biz 🍆 😌 ultrasonda da genelde 2 3 gün büyük çıkıyoruz hemen hemen ayni gidiyoruz.
doktora 26+3te gittim. 980 gr, 35 cm dedi.
bas aşağı duruyormuş bebeğim, onun dışında her şey yolunda gidiyor. istirahatteyim. ayakta kalmak yürümek yasak…
kramplar ve uyusmalar çok fazla. magnezyum aliyorum, microbon k, çok fayda gördüğüm söylenmez ama idare ediyorum.
balık yağı kullanıyorum. re genesis max isminde.
oksapar 4000 igne vurunuyorum günlük.
28.haftada kan uyuşmazlığı için rogham iğnem var.
bu perşembe de tetanoz 2.dozu vurulacağım.
hareketler yolunda gidiyor, geceleri hareketli bebeğim :)
çok aşırı uykuya düştüm iki haftadır…
ben de durumlar bu şekilde. merak ediyorum sizleri. tecrübem yok çevremde kimse yok. sizlerle konuşmak istedim.
sizlerde durumlar neler, bebeğimin boy kilosu nasil acaba, belirtileriniz nelerrr 🧸🧸🧸