Deletedmom52620 Ozge95- mustela düşünüyorum ilk kızımda kullandım kendimde kullanıyorum ama bazı marka önerileri olursa bende başka marka deneyebilirim. Deterjan olarak duru granül kullandım tekrar tercih edeceğim dalin in de yumuşatıcısını.
miroski_22 Ozge95- şampuan henüz karar vermedim ama deterjan olarak şimdilik dalin granül sabun aldim
Nurellak Şampuan mustela aldım ama deterjan daha almadım ne almalıyım bnde bilmiyorum yumuşatıcı da kullanıyormuyuz