xuennee Hanımlar tahlil yaptırdığınızda lökosit değeriniz kaç çıktı? Benimki yüksek çıktı. Acaba hamilelikle alakası var mı yüksekliğin?
benimmdunyamm xuennee enfeksiyondan yüksek çıkar kaç çıkmış benim lökosit 3+ çıkmış bol bakteri yazıyor
Celiktss xuennee doktor idrar yolu enfeksiyonu ilacı vermeli çok yüksekse.. genelde suya katılan doz şase ilaç verilir. Gece yatmadan içilir, çişe çıkmadan beklenir.. o ilaçlar çabuk geçiriyo genelde enfeksiyonu
benimmdunyamm xuennee benim de 20 çıkmış antibiyotik kullandığım halde geçmiyor doktor idrar kültür testi yapacak
xuennee Celiktss bakalım 2 gün sonra kontrolüm var. Eğer yüksek görülürse bu değer gelişmeleri sizlerle de paylaşayım
Celiktss xuennee benim 28di ilaçtan sonra 6ya indi.. Çok ağrı /yanma yapıyodu. İlaçtan sonra rahatladım Git bakalım sana ne diyecek
xuennee Hanımlar doktorumla görüştüm. Kadınlarda akıntı olduğu için lökosit yüksek çıkabilir dedi. Bol su iç dedi. 30 çıkmıştı benim. Bilgilerinize :)