GamzeAkdgn atak13 ameliyat olalı 1 ay olacak nerdeyse ara ara agri oluyor bende de hatta dikişin baslangic ve bitiş yerinin yanması da normalmiş agir kaldırmamaya ve ani hareketler yapmamaya özen göster canım benim
atak13 GamzeAkdgn brbeğin arabadını indirdim binadan bi ağrı başladı ki :( hata ettim ama sol kısım zatrn ağrıyordu iyice ağrımaya başladı evet başlangıç mı bitiş mi bilmiyorum ama ilk sol kısım çok acıyor