Tugbaky rica ederm cnm allah yardmcin oluyor ztn normal dogum için herhangi bir tehliken yoksa hiç korkma bol bol yürüyüşlerini yap sıcak dusa gir ki dogumun dha kolay geçsin o an onu görünce bi hafifliyosun bebeğinle yeniden doğmuş gibi oluosun o ana şahit oluosun sanci nedirki gelip gecio allah sana güç verioki normal dogumu nasip edio sen bebegini düşün güçlü annelerden olmaya bak sancı unutulup gidio 🤗