Kızlar merhabalar.
Bugün ilk doktor kontrolüme gittim doktor 2 tane kese görünüyor dedi hcg güzel ilerliyor ama ikisi de boşta olabilir dolu da olabilir teki dolu olabilir dedi. Başına gelen var mı? Beta hcg ikiz gebeliklerde daha yüksek olmaz mı? 5 haftalık görünüyor ikisi de sağlıklı görünüyor dedi. Ama içinin dolu boş olduğu 2 hafta sonraya kaldı..