Kızlar pko olduğu için doktorum gebe kalmadan önce inofolic kombi vermişti sadece bir hafta kullanabildim sonra bırakmıştım hsg falan çekilmiştim işlemlerim vardı diye bırakmıştım bu ay gebe olduğumu öğrendim acaba tekrar başlayabilirmiyim gebe olupta kullanan varmı