prvr Tercih meselesi .Ben aldım doya doya kullandım sonrasında kenara kaldırdım .Hayırlısıyla dpgudugunda kullanacağım bu çocuğumda da .Sezaryan olmustum ben emzirme zor zanat öğrenmek elde bebeği tutmak eğilmemek direk desteklediği icin bebeğide cok rahat ediyordum .4 aylıkken oturtmaya başlamıştım 2-3 dk larla bebeğimi oturmak istiyordu vs işimi baya görmüştü 🌸