Kızlar 34 haftalık ikizlere hamileyim. Bugün ultrason da bebeklerden birinin plasentası olgunlaşmış suyu azalmış dendi. Kiloları 1500 ve 2300 gr . Doktorum cuma günü alalım dedi yenidoğan yoğun bakımdan da yer ayırtıldı. 36. Haftada doğum bekliyorduk aslında o yüzden çok moralim bozuldu ve korkmaya başladım hem doğumdan hem bebekler küvözde kalacağı için . Benim gibi doğum yapan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?