Sudesu_1 Ya kızlar benimde bugün adetimin gecikmesinin 2. Günü test yaptım dün negatif çıktı delircem ya . Belirsizlik kötü birşey ya kan aksın ya testte çıksın yeter da 😂
esmaozdemir76 Mutluanne0 kendin anlamiyorsun canım doktor ultrasonla baktığı zaman anlıyor. Mesela benim şuan 19+5 filan olmam lazım ama şuan 17+2 ye uyumlu bebeğim geç döllenme olmuş adet tarihimle uyumlu değil
esmaozdemir76 Ozgeseker benimde tam olarak böyle oldu test yaptım hamile değilim diye baya da üzülmüştüm megersem hamileymisim