Dün 40+2de yatışım yapıldı doktorum suniyle başlatırız olmazsa bekleriz dedi çünkü bebegim normalde hep 1 hafta öndeydi son ay kilosu 3300 3700 arası korktuğumız gibi iri değil dediler bende artık beklemekten sıkıldığıö için kabul ettim 7de girişim yapıldı acılmam sadece 2cm di ama pozisyonu iyi kanalda dedi saat 9 gibi suni sancı verdiler en hafif 24 derce agrım pek hissetmedim 40 50 leri 100ler adet agrısı gibiydi benim kızken adetlerim agır gecerdi bünye alışık duruma nts fazla baglı kalmak istemedim hep yürüdüm sguat çömelme yaptım hemşireler tebrik etti böyle bilinçli hamileler az geliyor erkek doktor dedi sen bu azimle akşama doğurursun benden tecrübelisin diye dalga gecti sguat yaparken üniversitede doğurdum çok ilgili ve kibarlardı Allah razı olsun 2 saat sonra bakıldı acılmam 5 olmuş doktor dedi sguat işe yarıyor her sancı girdiğinde yap ntsdede uyudum daha doğrusu uyumaya çalıştum enerjim bitmesin dıye herşey cok iyidi saat 12 oldu acılmam 7cm oldu doktor dedi az kaldı senin doğum öglen olur suni hafif derece verdiler ama vucudum sancıyı hemen başlattı sonra biraz acılı suyumu doktor patlattı ben burda hep igneyle diye okumuştum ama benim eliyle patlattı kadın doktordu üni olduğu için 2 doktor 3 asistan 3ebe sürekli kontrol ettiler su patlatma olayı cok zor geldi bana çünkü çatı muayeneai hiç sevmiyorum malum doğumda da hep muayene bide açılsın diye biraz daha acıyolar acıkcası uzun süre el göresim yok suyum patlayınca bi rahatladım ama sancıları suyum patlayınca hissettim tam enerjim bitmesin diye yastıga sarıldım nefes aldım dogum sancısı o 1 saate yogun yaşadım tek pişmanlığım son ay magnezyum vermedi bana doktor bende kullanmadım siz kullann hamilelikte kramp giriyor ya benim sancılar yükselince dogum başlıyor dediler çatala çıkarken kramp girdi mi çünkü acele ettim çok ıkınmam vardı tam oturamadım popom havada kaldı doktor yardımcı olalım çekelim biraz aşagı dedi ama kımıldayamadım bacagımı indiremedim cnm yanmasın diye ellemediler dediler sana zor olucak ama 4 5 ıkınma da çıktı 10 dk sürdü dogum hanede kalma hafıf yırtığım oldu uzun ve iri bebekti 54 cm 3850 dogdu ultrason da o kadar çıkmamıştı belim havada kaldıgı için kalçama ve bacaklarım çok agrıdı 3 dikişim var ama acıyan yerim bacak kalça sinir sıkışmış baskıyı oraya verdiğim için gün kalçama kırıldı kuyruk sokumu egildi falan sandım ben öyeş olunca doktor geldi sinir sıkışmiş dedi yürüyemedim kas gevsetici agri kesici vurdular şimdi yürüyorum zorlanarak yürüdükçe geçiyo tek tahlilsizliğim kramp girmesi oldu Allaha şükür oda gececek inşallah son aysa magnezyum kullanın kızlar belkide benim şansıma denk geldi ama şuan en zorlandığım bacak kasılmam vâjinam agriyor yürümem gerekiyo hep ama Allaha şükür başka sorunum yok birde burda suniden çok korkan var benim ilk dogumumla bunun arasında sancı olarak pek fark yok hatta o zaman bilmediğim için egzersiz falan yapmamıştım daha zor geçmişti suniye cevap veriyorsa vucut çok iyi doktorda dedi normal sancıdan farkı yok zaten son saat yoğun sancı oluyor