Duyguklc4 Merhaba kızlar erken doğum riski olanlarınız neler yapıyorsunuz ben de de dün risk görüldü sizler kaç aylıksınız benim 7 aylık neler yapmamaya özen gösteriyorsunuz ilaç olarak en kullanıyorsunuz ?
CansuAslaaann Duyguklc4 ben progrstan fitil kullandım bide bi iğne vardı adını yanlış vermiyim şimdi hatırlayamadım 3 güne bi ondan vuruldum canım bol bol dinlen yat uyu Zaten 36. Haftaya kadar kullandırttı sonra bıraktırttı doktorum
irem4141 Duyguklc4 Bende erken doğum riski yoktu ama gebeliğimin baslarında lekelenmem olmuştu, progestan kullandım geçti. Doktor kendini yorma ağır iş yapma temizlik vs demisti
Duyguklc4 @irem4141 benim de ilk lekem geldi sonrasında erken doğum teşhisi koydu bol bol dinlenicem ben de