Bybrs Kızlar çok kötüyüm doktorun amniyon sıvısı fazla dedi başka il hastaneye sevk etti şuan çok kötüyüm bilgisi olan varmı
Sermec27 Bybrs kaç haftalık hamilesin canım benimde 22 haftada fazlaydı şekerim çıktı diyet yaptım doğum yaptım sorun yaşamadım çok şükür
Bybrs mavi0811 hayır demedi şuan hala Hastanedeyim sevk yapıldı orda detaylı ultrasonda bakılsın denildi
Bybrs Sermec27 yarın ölçüm olcek sevk ile inşallah iyi olur o kadar bitkin oldumki allah’ım evlat acısı ile imtihan etmesin kimseyi