teachervera İlk gebeliğimde oğlum 12 haftalık iken görmüştüm bende şimdi doktordan geldim bacak arası boştu doktor da kız gibi dedi. Sonradan değişen oldu mu kız denilip
Ha134548 teachervera evet tam da 12 haftada kız dedi 17de oğlum olacağının şokunu yaşadım 😁 pembe küvet takımı var şu an oğlumun 🤷🏻♀️😁
girl_boy_annesi teachervera 13. Haftada Doktor kız dedi bacak arası boştu evet kızım oldu şimdi 12+ 2 de erkek dedi çıkıntı var dedi ama bacak arasını göstermedi 🤷🏻♀️
Motherbabys teachervera 12. Haftada bana da çıkıntı yok dedi kız gibi ama 16+5 te erkek olacağını öğrendim 😅🥰🤲
Sehersudi Ha134548 ay elemsiniz ya 😃olsun pembe de güzel ne olacak sanki 😃ilerde kız olurda ona kalır