Merhaba ben 31+4 gebeyim belimin sağ tarafında geçmeyen bel ağrısı var krem vs sürüyorum fayda etmiyor bir kaç gün önce evimi taşıdım önceden de vardı ağrım şuan daha beter oturup kalkamıyorum eğilemiyorum taşındığım yerde ailem vs kimse yok yemek yapacak halim yok ne olur bir taktik verin 2 gün sonra doktor randevum var sizde de bu kadar bel ağrısı var mı?