merhabalar, benim saclarim normalde de dokulurdu ama dogumdan sonra feci dokulmeye basladi. gunde kac kere tarasam hepsinde tutam tutam gidiyo 🥺 bunu yasayan mutlaka vardir diye dusundum. saciniza bi uygulama, kür falan yaptiniz mi? ben bugun kestirmeye gitcem sonrasinda bakim yapayim diyorum. ne iyi gelir?