Elisam123 Beyazanneweww 200gram 17+4 haftalık Haftasıyla uyumlu dedi doktor inşallah bu ivmeyle gider
Beyazanneweww aylinpalaa biz 33+4 olduk dün kontrolümüz vardı 2171 gram olmuş gayet iyi gidiyor dedi doktorumuz sizde inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza bebegınızı
Pembeerguvan Nesli3504 maşallah🧿bizim dr söylemiyo kg.. iyi diyo geçiyo sinir oluyorm bende brdaha gttiğimde kesn sorucam🙈
aylinpalaa Beyazanneweww bana da gelişimin iyi olduğunu söyledi doktorum sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Ecceee Minigim38 bence sizinki normal, tam 22. haftada benim bebeğim 560 gr dı, doktorum bebeğin çok kilolu olduğunu acilen diyet yapmam gerektiğini sağlıksız olduğunu söylemişti, o gün bu gündür diyet yapıyorum çok şükür şimdi uyumlu gidiyor haftasıyla
Sinemkocak Minigim38 21+4 tam 444 gramdı doktorumuz gayet güzel dedi kilosu bence sizinki de normal 😊
Zeynepbsk tarcinnnn özellikle kilo aldırması için bişey yediniz mi yolda genetik falan mı , maşallah sağlıcakla gelsin merak ettim
Denizz97 Deletedmom_110 doktorunuz bebeğinizin kilosu için birşey dedi mi acaba. Normal miymiş ? Bende 37+2 yim de
Sedaaa95 Kubgkm Doktor kilosu için bir şey dedi mi peki bizimde 235 günlüğüz 800 gram doktor kilosu önde şeker yüklemesi yaptır orda sorun çıkmazsa genetiktir dedi
tarcinnnn Ervaannesi evet, doktor normal deneyelim istersen dedi ama ben özellikle yırtık vs istemediğimi belirttim. İdrarla alakalı da problem yaratabilir deyince dedim ben sezaryen olayım 😅