Ben 19. Haftada hissettim. Neden hissetmiyorum diye çok sorgulamıştım😁 eşim uzandığımda elini karnıma koyuyordu bi hareket hissettiğimiz an göz göze geliyorduk ama ben varla yok arası bişeyler hissediyordum. Eşim de hissedince anlamıştım bebek hareketi olduğunu. Tek başıma o hissi yaşasam bebek hareketi demezdim yani. Böyle hani arabada yokuştan aşağı hızlı indiğinizde karnınızda bi hoplama hissi olur ya ben ilk öyle hissetmiştim.