Ays_cskn tugbaturkoglu suan bel agrisi disinda birde ara ara alt karin agrisi mide yanmasi sabah bulantilarim geri geldi birde enfeksiyonum var birde deli gibi surekli acaba odemmi basladi diye kendimi kontrol edip duruyorum kisaca boyle kendimi sismis gibi hissediyorumda ☺
Sedavarol tugbaturkoglu geçmeyen enfeksiyon, bacak ağrıları, ilk zamanlarda ki bulantılarım hepsi devamkee son hız ☺ kramp ağrıları aşırı yüksek seviyede ne yapacağım bilmiyorum. Bebegim sağlıkla gelsin raziyim böyle şeylere..🌸🤍
enakcs tugbaturkoglu yorgunluk, aşırı bel kalça ağrısı, kaburga batması, vajinada ve makatta zonklama da hissediyorum Allah hepimize kolaylık versin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌿
Nskyhn tugbaturkoglu çok şükür hiçbir şikayetim yok sadece tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum onu da tuzlu ayran falan dengeliyorum. Siz?
bayanelaa Kaburga batması, bacak agrilari,uykusuz geceler,mide yanması,halsizlik 🤦♀️😅 böyle gidiyoruz suan 26+4 ile 😌
Ayseakdag bayanelaa bacak agrisi ,kaburga batmasi , sol kalcamda agri, arada vajina da kramp oluyor normal galiba bunlar 😄
bayanelaa Ayseakdag ay beni kaburgalarım cok zorluyor yaa 🤭 bacak agrilarim doktor magnezyum harici kalsiyum verdi o rahatlattı baya sadece yorgunluk agrisi gibi oluyor.
tugbaturkoglu Benimde vajina üstünde ağrı oluyor yatakta dönerken falan onun dışında gebelik şekeri maalesef 🤷♀️ İnşallah sağlıkla alırız bebişleri kucağımıza 🥰
Sedavarol bayanelaa Ben vitamin kullanıyorum kan ilacıyla beraber doktorum önerdi ama artık ilaçlardan midem bulanıyor ne yapicam bilmiyorum doktorumla konuşsam ne der onu da bilmiyorum
Ayseakdag bayanelaa aynen kuzum ya bebeklerimiz iyi olsunda katlaniyoruz artik . Arada karin agrim da oluyor benim bazende vajina da zonklama hissediyorum. Galiba bebek büyudkce oluyor bunlar bende oluyor sandim korkmustum
bayanelaa Ayseakdag yok yok her gebelik ve annede farklı oluyor 🤗 benim ikinci olmasına rağmen böyle 😂
bayanelaa Sedavarol gece uykuda dahi kramp girerdi bacaklarıma suan hem magnezyum hemde kalsiyum kullanıyorum baya faydası var açıkçası ama bende cok sevmiyorum ilac kullanmayı Rabbim yardımcımız olsun 😌