Karanfilsokak 26.haftadayim hala aynı sorunu yaşıyorum. Şekerim çok düşük. Az az sık sık yemeye çalışıyorum bı de bol sıvı tüketmeye çalışıyorum. Su , maden suyu , kendi yaptığım vişne suyum , karpuz falan. Elmanın üstüne tarçın falan dökün. Tarçınlı süt içmeye çalışın çok iyi dengeliyor