Koronayı unuttuk dikkat etmedik maskeleri attık ve korona olduk eşimle. O kadar yoğun zamanlarda olmadım ilk kez oluyorum onda da 19 haftalık hamileyim 😔kemiklerim heryerim sanki morarmış gibi ağrıyo faranjitlerim fena gümbür gümbür öksürüyorum burnum tıkalı sinüzitlerim dolu göz kapağımı açamıyorum . Nasıl geçicek bu illet hamileyken yakalanan var mı ne kadar sürüyo ? Öksürmekten ciğerlerim acıyor kasıklarım ağrıyor. Bebeğime bişey olur mu etkileniyor mu merak ediyorum doktor bişey olmaz bebeğe diyo ama insan korkuyor.