Feyzaerturk 30 haftada şeker testi yapılıyor mu ? Doktorum bugün yaptırmamı istedi ben normalde yaptırmak istememiştim ama zararı yok yaptır falan diye ısrar etti bu haftalarda yapılıyor mu? 24-28 haftalarda diye biliyorum ama şaşırdım
Seyma-Aslan00 Feyzaerturk sorun olacağını düsünmüyorum canım. Doktorun önermişse bildiği vardır. Benim ailemde şeker hastalıgı oldugu icin 21. Haftamda yaptırmamı istedi doktorum. Çok şükür bişey olmadı. Zaten 2 dilim baklava oranında öyle düsün. Herhangi bi zararı yok☺️Geçmiş olsun.