AysimaRavza Kizlar 32+1 gunlugum erken dogum riskim var iki gundur ara ara idrarimi yaptiktan sonra akintimin geldigini farkettim ama normal sivi degil rengide seffaf degil sarimsi birazda koyu kivamli acaba neyin belirtisi bu ilk gebeligim bilen biri cikar belki dedim
AysimaRavza Tugbaky benim daha cok erken diye korkuyorum bende iste sizin gununuz gelmis zaten insallah sag saglim alalim kucagimiza
Fatmayaz AysimaRavza hımm ben hazneden kullanıyodum oda akıntı yaptı kestim ben 35 haftadailacı suan 37 haftadayım sarı renkte geliyor normal diye biliyorum yeşil olursa sıkıntı
Tugbaky AysimaRavza Aminnnn 🤲🏻 Ama doğum belirtilernide bu yok bana öyle geliyoki üşütmekle falan alakalıdır gibi 😕