7+3 teyim ve 1 hafta öncesine kadar senin gibiydim sonra dedim bu böyle olmayacak. Psikolojik ve ruhsal anlamda kendini motive etmen lazım bir de kendi evinde çok kalma dışarı çık gez dolaş yürüyüş yap tabiki dinlenerek. Bir de sıvı alımı çok önemli bol bol su iç eğer ılık içemiyorsan soğuk su içmeni tavsiye ederim. Kafeinden uzak dur meyve ye. Ama en önemlisi ruhsal olarak kendini toplaman gerekir. başka türlü zor geçer gerçekten