Eren_umay2 valla bende ilçedeyim 6. haftam gecenin körü kanamam oldu gittim ilçe herkes uyuyor merkeze gittim acil ordada kan aldılar felan fişman mecbur sabahı bekledim19 mayıs hiç biryer açık değil doğum haneye gittim rica ettim baktılar illaki hastanede yardımcı olacak olan vardır devamlı bi kanman varsa oyalanma