Merhaba arkadaşlar, acaba bu hastanede doğum yapan var mı? İlk hamileliğimde çalıştığım için hep özele gidiyordum 7 aylık hamileyken işten ayrıldım. Doğuma kadar 4-5 farklı doktora gittim numunede. Her seferinde de sinirleri bozuk ağlar vaziyette çıktım hastaneden. Neticede özelde doğum yaptım. Bu anlattıklarım 2019 yılı. Şuanda durum nedir doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba?