hunilimom Anne9283 baby turco doğadan kullanıyorum büyük kızıma onun bezini ve ıslak mendili kullanmıştım bunda da devam edicem
Sultanee Anne9283 Bezde prima premium aldık ama çok aşırı pahalılar 🥲 büyük ihtimalle bebek doğduktan sonra sleepye geçeceğiz. Daha ıslak mendil bende karar veremedim ne alsam diye