Tugcaduman merhaba, bizde de 2 hafta gelişim geriliği vardı ve bebek benden beslenmiyormuş kan akışı sağlanmıyormuş bu yüzden doğum yaptım, bebeğim şu an kilo düşüklüğü sebebi ile yoğun bakımda, nefes alma problemi yok şükürler olsun🙏 Size de çok geçmiş olsun inşallah biraz daha bekler, olmazsa da hiç korkmayın önce insan biraz korkuyor ama bebeğim iyi olduğunu görünce rahatlıyorsunuz