anneyimmm42 bende öyle artık ağırlaştılar normal demişti doktorum. Bir haftadır yediğim her öğünü en geç 2 saat içinde çıkarır durumdayım bende. Resmen kusmamak için çaba harcıyorum son haftalar kilo alışları be sağlıkları etkilensin istemiyorum. Sizin nasıl gidiyor hamileliğiniz ? Doğum ile alakalı bir şey söylendi mi size ?