Soruyorumm pinar0927 benim 5 te göründü çünkü beşte hamile oldugumu anlayıp doktora gittim yeni oluştugu için ilk doktor kese düzensiz düşük yaparsın dedi aklımı aldı başka doktora gittim daha kesen yeni oluşıyo kesen yamuk denilemez dedi bi hafta yat dedi yattım altıncı hafta kese düzelmişti ama bir hafta üzüldüm şimdiki aklım olsa hemen doktora gitmezdim altı haftalık olana kadar diyom ama sabızsız biriyimde gidedebilirdim
Vera09 pinar0927 4-4te benm gozukmustu 2mm ama cok kucuk herkeste gorunmyor besten sonra gitseniz daha iyi
S1907 pinar0927 5,hafta itbryle kese görünür canıö,acelen yoksa 2.hafta bekle 6 hafta itbryle rahtça görürler içinde rht edr,diğer türlü sni şmdi gtsn 2 -3 hafta sonra bdha çağrck kese için
pinar0927 Soruyorumm bende kötü bisey söylerde daha cok stres olurum diye gitmek istemiyorum aslında ama bi yandanda cok görmek istiyorum
pinar0927 Soruyorumm sürekli aynı doktora gittiğim icin değiştirmekde istemiyorum canım kese gözükmezse daha cok stres olmayayım dye beklicem sanırım
pinar0927 S1907 10 gün bayram tatili girecek diye gitmek istedim ama galiba beklicem 6. Haftaya kadar.
Ceren3510 pinar0927 4+5 te gittim dün kese görünmedi sadece rahimde kalınlaşma var yuksek ihtimal hamilesin dedi.yarin tekrar cagirdi
A_syma pinar0927 Iki gebeligimdede 7 haftayi devirip gittim. Hem kese ,hem bebek kesin goruluyor. 🌸 bekleyin bence
Emine_erol pinar0927 zannetmiyorum ben dün gittim hastaneye daha yeni öğrendim 6hafta 3gunlukken kese gözüktü kalp atışı duyuldu
A_syma pinar0927 Rabbim kucaginiza koysun insallah. Korkmayin. Stres yapmayin. Bayram sonrasi gidersiniz.