yalcin_sevda uzlet Bende de hiç olmadı 5 buçuk aylik hamileyim bir damla kanama görmedim kişiden kişiye değişir
Kizilkafaa uzlet Benim cok ufak, tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye sildiğimde cok koyu kahverengi şeklinde gelmişti. Ama tuvalete gitmesem görmezdim bile. Senin şuan kanamam devam ediyor mu ? Bi acile mi gitsen acaba
junior_mom2810 uzlet adete 1 veya 2 gün kala olabiliyor birde adet geçtikten sonra benim ilk gebeliğim de olmuştu hamile olduğumu öğrendikten sonra 4 buçuk haftayken sanırım
uzlet Soruyorumm Ben de şu an bir Kanama var o yüzden soruyorum Bir kızım var henüz adet olmadım ama yerleşme kanamasından şüpheleniyorum daha önceki gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamadım mesela
Avcib Bende olmadı şiddetli karın ağrısı sırt ağrısıyla hastaneye gittim 1 hafta geçmişti adetim hamile olduğumu ogrendim
uzlet Kizilkafaa hayır kanama yok şuan devam etmedi yani ama ilişkiden kısa bi süre sonra mi oluyo yerleşme kanaması o yüzden biraz emin olamıyorum
Kizilkafaa uzlet Anladıgım kadarıyla gebelik şüphen var, hadi inşallah güzel hayırlı haberler alırsın
uzlet Kizilkafaa olabilir de pek emin değilim kızım da 7 aylık şu an adet de olabilir belki ama emin olamamak kötü içime bi şüphe düştü 🤦🏻♀️
uzlet junior_mom2810 hiç adetmolmadigim için onu kestiremiyorum işte canım doğumdan sonra olmadım henüz ama bakalım artık belli olur herhalde . Sizin kanama leke şekinde miydi devam ettimi
sacmalamakizim uzlet 3 hafta 3 gün sonra geldi bende adete 4 gün kala pembe leke gelmişti buna üstüne görme deniliyor.
uzlet sacmalamakizim Evet biliyorum canım teşekkür ederim önceki hamileliğimde üstüne görme Yaşamadığım için pek tecrübem yok
Arzu21 uzlet adet olmam gereken gün olmuştu bende ve 4 gün sürdü az az kahverengi lekelenmenin 2. Günü test yaptım net iki çizgi çıktı kan verdim aynı gün 270 çıkmıştı şimdi 16+3🤰🏻