Minisssko Ben değiştirdiğimde tüm testlerimi e nabızdan gösterdim gitmeden idrar ve kan verdim aile hekiminden onun sonuclarını da gösterdimx detaylı ultrason ve ikili tarama testimi de gösterdim. İlgilendi doktor baya, hatta korkmuştım haftam ileride diye kabul etmez diye ama doğumda bile doktor değiştiren varmış. Doktor öyle dedi. O yüzden hic sıkıntı yapma icine sinmiyor ise değiş gitsin.