Kızlar geçen post açmıştım acile gidicem alırsa diye 37+4 hamileyim dün gittim nst de hafif sancı çıktı serum verdi tekrar nst baktı sanci çıktı yine hafif sanırım ultrasondaandan da baktı. Stajyer doktordu sanırım doğum uzmanına attı resmi oda normal herşeyi gönder demiş beni eve gönderdi almadı demem o ki normal şartlarda 17 günüm var 40 haftayı bekler mı sizce 2. Sezeryanim olcak bu büyük oğlum 41 haftayı geçiyordu sezeryanla aldılar buda beklerse bayramdan sonra gidiyim diyorum ama korkuyorum da bişey olursa diye 40 dan sonra sezeryan olan oldu mu 2. Kez bilgisi olan var mı