Dilhunizade nurhanim07 kasar muz ceviz pekmez portakal bende ise yaradı ama her çocuğun bünyesi farklıdır ben ilk cocugumda da bir ton şey yedim ama etki etmedi hala da kilo almaya musait değil-dir yapısı su an 2.çocuğumu yeni kucakladım ama onun yapısı kilo alımına müsaitti ne yesem yaradi
happykrkmzs nurhanim07 sağlıklı olsun yeter kilolu olması çok önemli değil ama muz kaşar yeşil mercimek karpuz ve diğer meyveler iyi geliyomuş bebeğe
cileklicookie nurhanim07 ilk gebeligimde kim ne dediyse yedim muz kasar yesil mercimek kuruyemis ceviz pekmez et balik tahmin edemeyeceginiz kadar cok cok yedim hatta basindan sonuna kadar beslenmemi hic bozmadan vitaminlerimi aksatmadan aldim hemde ve sonuc 39+3 de 2745 dogdu hayatimin en buyuk hayal kirikligini yasadim neye ugradigimi sasirdim dogumdan sonra kendime gelemedim lohusa kafasiyla daha cok kahroldum ultrason olcumlerinde 3.400 3.600 falan cikti dogumdan 4 gün önce hatta ama iste her bebegin gelisimi farkli dedi doktor dunyalarida yesen almayan almaz dedi Nitekim kizim 2 yasini doldurdu hala zayif bir bebektir dünyalarıda yese kilo almiuor 26 aylik hala 10 kilo düşünün. Bu gebeligimde kalmıyorum hic
Meleq nurhanim07 böbrek kanaması geçirdim ve bebeği alabiliriz ama kilosu düşük dediler..muz kaşar ev yoğurdu süt ceviz kaymak bal tükettim 2 haftada 1.600 gr arttı kızım..yediklerim mi yaradı yoksa zaten alacağı mı vardı bilmiyorum ama ben yemeye devam ediyorum..
Aslihanfs Muz kaşar ve yeşil mercimek diye duydum fakat her bebeğin gelişimi kendine özeldir bunu dert edinmeyin lütfen sağlıklı olsun yeter, kilolu bebek doğurmak bi başarı değil
csmaknc cileklicookie aynen öyle canım sağlıklı olsun yeter ki benimde genetiğim de var mesela hayatımda ilk defa tartıda 57 kilo gördüm kendimi 34 haftadayım doktor bile şaşırıyor nasıl kilo almıyorsun diye ve öyle çok yemek yemeyi seven biriyim ki aslında bi yandan güzel bişey 🙂
fatimahuseynova cileklicookie yaa benim kizimda 2745 dogdu.. simdi 26 aylik 11 kilo. ve cok istahli surekli yiyo bizede doktor soyledi genetik Meseles i. ben kendim cocuknen cokkk zayifdim. ilk reglimden sonra kilo almaya baslamisim🤔
Ezgievrenn cileklicookie benim kızımda oylr 25 aylik hala 10. Buçuk kilo doktor siyor metobolizmasi hizli bebekkende hep başı terlerdi hala öyle. Yediği eriyor bende ufak tefekmisim zayifmisim bebekken simdi dana oldum onlarda alir elbet büyüsunler
uzlet nurhanim07 Ben Muz ve kaşar peyniri çok yedim erken olmasına göre kilosu iyidi. Ama sağlıklı olması daha önemli
Elifharbi54 nurhanim07 haşlanmış yumurta kaşar peyniri duymuşlum var ama ben ikisini de yiyemiyorum yumurtayı hiç canım istemiyor kaşar peyniride malum fiyatlardan dolayı almak zor oluyor 😂ben bol bol karpuz yoğurt ve patates yiyorum
Ark nurhanim07 hevesini kırmayayım ama bende senin gibi deneme yaptım yok anam bebisim minyon alması gerektiği kadar alıyorlar her bebek farklı 😁
Umutunannesi92 nurhanim07 muz kaşar yeşil mercimek nohut fasulye gibi baklagiller,yulaf , süt yoğurt fındık badem ceviz tahin et tavuk balık
2Prensin_annesiii nurhanim07 canim 26+5 gunluyuz 1450 qram.kiloyu en cok yapam sey muz,sut ve dondurma bu ay o kadar dondurma yedimki bugun sok oldum doktorda kiloyu soylediyinde