Sevg_su Hamilelikte tansiyonunuz ne kadar çıktı en fazla benim yüksek ckyor gün içinde bir kaç kere doktor evde ölçüp yazmamı istedi 140 civarı olursa evdede acile başvurmami söyledi. Bilgnz varmı gebelik zehirlenmesi şüphesi varmış .
Ormanmeyveli Sevg_su Tahlil verdiniz mi tek başına tansiyonun yüksekliği gebelik zehirlenmesi için yeterli olmuyor. İdrarda protein bakıyorlar birde.