NecipBernaSvey Seldaapk hımm evet o hastanede baya pahalı medicana gibi bende medicanayı falan kapsayan bisey istiyorumm aslında acıbademde olabilir doğum sonucta hic biseye benzemiyo iyi bir yerde olması lazım bence
Ozanin_annesi NecipBernaSvey yaptirdigin policeye bagli. Ben mesela cocugu tekrar yaptirdim. Benim sigirtam ayri bir birey oldugu icin karsilamadi bebegi. Allianz sigorta bu arada.
Merveanneoluyor NecipBernaSvey hamile kalmadan önce yaptırılan özel sigortalar mantıklı ama kaldıktan sonra bir çoğu karşılamıyor bir çok hizmeti. Bence iyi bir doktor araştırıp Doğum paketi almak daha mantıklı. Biz öyle yaptık
NecipBernaSvey Merveanneoluyor demir hayat sigortası karsılıyosa iki can paketi var sadece doğumu değil göz diş diyetisyen psikolojik danısmanlık falanda var icinde esim ben arar görüsürüm dedi onu bekyorum bende suan 😬
Fndfnd NecipBernaSvey bu sigortayi hamilelikten bir sure önce yapiyosunuz ve 6.12.18 ay sonra yani sizin tercih ettiğiniz sigorta policesine göre basliyo benim 12 ay di hamile kaldigimda 4 ay vardi 12 ay olmasina ve hicbirseyden faydalanamadim ama dogum dışı rahatsızlıkları kapsadı ne zamanki sisteme hamile diye bilgi cikiyo hemen sigorta red cvpi veriyo hiçbirşey karsilamiyo doğumdan sonra bebeğe yapicaz inslh ☺
Seldaapk NecipBernaSvey ama internet sitesind3 okuduğuma göre 10-12-15 bin tl paket fiyatı diyor o parayı sigorta yerine hastaneye verip doğum paketi almak daha mantıklı bence
NecipBernaSvey Seldaapk haha aynen öyle valla 12 milyar zaten ona vericeğimize gider o parayla doğum yaparız
melisoylu NecipBernaSvey Fiyat bilgisi almıştım ama, istediğiniz hastaneye hatta doktora göre de değişkenlik gösteriyor. Bence mutlaka düşündüğünüz sigortayı arayıp, durumunuzu anlatıp fiyat bilgisi isteyin.Sağlık dilerim.
NecipBernaSvey melisoylu ya ben öyle cok lüks hastaneler düsünmüyorum aslında sadece cocuk olduğu zaman falan cok yararlı olduğunu söylediler o yüzden istedim yaptırmak
Ginkgo NecipBernaSvey Ben yaptirdim 3 aylik hamile iken. Medicalpark bahcelievler hastanem. Onu kapsayan paketi 5.500 yaptirdik. Normalde hastane 6500 dogum ucreti verdi. Ayrica 280 lira muayene parasi oduyordum. Tetkikler falan. Baya uyguna geldi bize
NecipBernaSvey Kızlar bu sigortalar bu kadar pahalımı ya daha uygun fiyatlar yokmu bunlara bu kadar verene kadar zaten yine okadar masraf yapmıs oluyoruz
Girlpowerbabe NecipBernaSvey hamileliğinizden en az 1 yıl öncesinden sigortalı olmanız gerekiyor yoksa rutin muayeneyi bile karşılamıyor bilginiz olsun